Αρχική » Επιστροφές Εμπορευμάτων

ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
1. H Διαθεσιμότητα μεταβάλλεται συνεχώς ή μπορεί να μην επαρκεί για την πλήρη εκτέλεση (Εφόσον τα τεμάχια είναι περισσότερα  από ένα) , είτε σε Tηλεφωνική είτε σε Ηλεκτρονική παραγγελία η παραπάνω πληροφορία επιβεβαιώνεται ΜΟΝΟΝ εφόσον ΜΕΤΑ την καταχώρηση της παραγγελίας σας και εντός 24 ΩΡΩΝ λάβετε το ανάλογο τηλεφώνημα η Email που επιβεβαιώνει πως η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή. Σε άλλη περίπτωση η παραγγελία σας ακολουθεί τους χρόνους των όρων χρήσης του Ηλεκτρονικού καταστήματος ( 1 Έως 3 Ημέρες κλπ ) και βάσει αυτών θα σας αποσταλεί email επιβεβαίωσης ή θα σας πάρουμε τηλέφωνο για την παραλαβή.
2. Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ πρέπει να έρθετε για παραλαβή ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ λάβει την σχετική επιβεβαίωση.
3. Σε περίπτωση που η Παραγγελία σας περιλαμβάνει και άλλα πράγματα που Δεν είναι διαθέσιμα για άμεση παραλαβή από το κατάστημα της επιθυμίας σας τότε θα λάβετε το ΤΗΛ-EMAIL επιβεβαίωσης για παραλαβή όταν συγκεντρωθούν ΟΛΑ σας τα προϊόντα δηλαδή ( 1 Έως 3 Ημέρες κλπ ).
4. Σε καμία περίπτωση το "1-3 μέρες στο κατάστημα" δεν είναι παράδοση στο χώρο σας και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για ακριβείς χρόνους παράδοσης!

Επιστροφή Ελλατωματικού Προϊόντος


Το dshop.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων της να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς.Εμείς θα αναλάβουμε την αντικατάσταση του προϊόντος και την αποστολή του εντελώς δωρεάν.

Επιστροφή Προϊόντος


1) Στις περιπτώσεις που έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας και η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά την εταιρεία μας αποδεδειγμένα μπορεί να γίνει επιστροφή προϊόντων με τα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν την εταιρεία μας.Αυτό συμβαίνει όταν κάποιο ή κάποια απο τα προϊόντα  που παραλάβατε δεν αντιστοιχεί με αυτό που παραγγείλατε ή εάν η συσκευασία ενός προϊόντος είναι ολικώς κατεστραμμένη. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει είτε να μην αποδεχθείτε την παραλαβή του προϊόντος είτε να ζητήσετε επιστροφή του προϊόντος κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία μας.Οφείλετε το προϊόν ή τα προϊόντα να επιστραφούν όπως ακριβώς τα παραλάβατε.Μαζί με το προϊόν πρέπει να επιστραφούν όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν κατα την παραλάβή του (π.χ. ΔΑ-Τ,Απ. Λιανικής). Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα που συμφωνήθηκε με την εταιρεία μας.Η αποστολή τους προς εμάς μπρεί να γίνει είτε μέσω courier είτε μέσω μεταφορικής εταιρείας.Με την παραλάβή θα προβούμε σε άμεση αντικατάσταση ή αποστολή των σωστών προϊόντων.

2) Μετανιώσατε για την Αγορά σας ? .

    Εντός 14 Ημερολογιακών Ημερών Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας στην Αρχική του Κατάσταση, Σφραγισμένο, Χωρίς να έχει παραβιαστεί η Ταινία Ασφαλείας και να ζητήσετε την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος της Επιθυμίας σας  ή και την άμεση Επιστροφή των Χρημάτων σας. Ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός αυτών που η παραγγελία τους πραγματοποιήθηκε μετά από δική σας εντολή. Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον Αγοραστή. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό Αγοράς

 

1. Με e-mail στο sales@dshop.gr
2. Τηλεφωνικά στο 210 3300036 και ώρες 10:00-19:00 Δευτέρα-Παρασκευή.